Podcast littérature
NoCopy.net

LE SITE D'AIDE À LA DISSERTATION ET AU COMMENTAIRE DE TEXTE EN FRANCAIS

EXEMPLES DE RECHERCHE


POUR LE SUJET: Comment le théâtre permet-il de persuader et d'émouvoir ?
TAPEZ LES MOTS-CLES: théâtre persuader ou théâtre émouvoir

POUR LE SUJET: Les écrivains écrivent-ils seulement pour amuser ?
TAPEZ LES MOTS-CLES: écrivains amuser
»Créer un compte Devoir-de-philo
»
» inscrits
Partager

Sujet : Traduction: Chrétien de Troyes - Le chevalier au lion (Prologue, vers 1-38.)

Définitions des termes :
  • prologue : Dans un sens large, le prologue est une introduction à une oeuvre littéraire en prose, dramatique ou non, et qui a la valeur d'un avertissement au lecteur.

Extrait du corrigé : Li boins roys Artus de Bretaigne, La qui proeche nous ensengne Que nous soions preus et courtois, Tint court si riche comme rois A chele feste qui tant couste, C'on doit nommer le Penthecouste. Li rois fu a Cardoeil en Gales. Aprés mengier, par mi les sales, Li chevalier s'atropelerent La ou dames les apelerent Ou damoiseles ou pucheles. Li un recontoient nouveles, Li autres parloient d'Amours, Des angousses et des dolours Et des grant biens qu'en ont souvant Li desiple de son couvant, Qui lors estoit riches et boens ; Mais or y a molt poi des siens, Qui a bien pres l'ont tuit laissie, S'en est Amours mout abaissie ; Car chil qui soloient amer Se faisoient courtois clamer Et preu et largue et honnorable ; Or est Amours tournee a fable Pour chou que chil qui riens n'en sentent Dïent qu'il ayment, mes il mentent ; Et chil fable et menchongne en font Qui s'en vantent et droit n'i ont. Mais pour parler de chix qui furent Laissons chix qui en vie durent, Qu'encor vaut mix, che m'est a vis, Un courtois mors c'uns vilains vis. Pour che me plaist a reconter Chose qui faiche a escouter Du roy qui fu de tel tesmoing C'on en parole pres et loing ; Si m'acort de tant ad Bretons Que tous jours mais dura ses nons.

Corrigé : Corrigé directement accessible

Le corrigé du sujet " Traduction: Chrétien de Troyes - Le chevalier au lion (Prologue, vers 1-38.)" a obtenu la note de : aucune note

LE SITE D'AIDE À LA DISSERTATION ET AU COMMENTAIRE DE TEXTE EN LITTERATURE

 Maths
 Philosophie
 Littérature
 QCM de culture générale
 Histoire
 Géographie
 Droit
Nom/Pseudo :

email :
 
Demandez votre sujet :